رراز های نهان

Standard

!راز های نهان مردم را راز نگه داشتن و انسان ها را درک کردن قهرمانیست
مرا خداوند ج لایق یک وظیفه دیده که انسان ها را در وقتی فتادگی و نهایت بیچارگی کمک شده و همراز دل ها و آگاه بسا موضوعات بسیار مهم و حساس اشخاص و فامیل ها گردم و در ضمن ظرفش را نیز داده تا گپ ها و راز های هر شخص صرف نزد خودم باقی مانند و بس!
یک درس بسیار عظیم گرفتم. وقتی با انسان های کشور های مختلف کار میکنید در جریان کار تمام فرق ها از بین رفته، موکلین تان را از دل کمک میشوید، و موکلین نیت پاک تانرا احساس کرده از اینرو، شما را نزدیک ترین شخص در زندگی شان فکر میکنند.

هر روز متوجه میشوم که چقدر با اخلاص تمام میخواهم مشکلات کیس های را که در دستم میرسند، حل کنم.

مردمانی که در وضیعت پریشانی یک کمی انسانیت و مهربانی و کمک دریافت میکنند بی نهایت زیاد خوش میشوند و شخص کمک کننده را بهترین و قشنگ ترین انسان دیده و به خود زیاد نزدیک فکر میکنند.
هر وقت باید به موکلینم یاد آور شوم که تحایف شان را گرفته نمیتوانم و پروفیشنلیزم باید مراعات شود نمیتوانم هیچکسی حتی اطفال را به آغوش کشم.
امروز بعد از ارایه یک پریزنتیشن یک موکل ترکی ام این عکس را فرستاد و گفت که به این دختر کشور شان می مانم، اما مرا از آن چهره مشهور کشوراش زیادتر دوست میدارد. فکر نکنم شباهت زیادی بین ما وجود داشته باشد بغیر از مو ها، اما شاید ابراز قدردانی مردمان ترک همین قسم باشد!

موکلی دیگری آمد تا بگوید چقدر قلبش برایم می تپد، خانمی که همرایش بعضاً یکجا کار میکنم بعد از شنیدن گپ های موکلینم در حالی که چشمان اشکبار داشت گفت، الهه آرامش روحی ات را دوست دارم، وقتی ترا میبینم قلبم احساس سکون نموده و یک انرژی مثبت احساس میکنم.

فکر کردم امروز را خداوند ج برای ابراز قدردانی برایم گزیده است.

حرمت فراوان

الهه احرار

Leave a comment