خط سرخ خطر

Standard


بعضی نکته های اساسی زندگی مشترک را بنابر تجارب حقیقی مؤکلینم با شما شریک مینمایم تا شما را کمک شود. دارم مؤکلینی (مرد و زن) که حسرت کشیده و میگویند که یک عمر رنج بیهوده بردند، چندین سال های پر بهای عمر شان تلف شد، اشک میریزند و آه میکشند!
حال میخواهم شما دوستان خوب را بموقع کمک شوم تا در این دنیا دوزخ را تجربه نکنید. ورنه نا سالم ترین اولاد ها را به جامعه تقدیم نموده و اولاد هایتان نیز بعد از ازدواج چنین یک زندگی فلاکتبار و اسفناک میداشته باشند.

اگر در زندگی مشترک تان از این مسایل تاریک زیرین وجود داشته باشد، با ادامه دادن و ماندن در چنین یک رشته شما حیات همسر، اولاد ها و خود را یکجا تباه نموده، فضای خانه تان مکروبی، نیت هایتان در حصۀ یکدیگر بد و آینده تاریک انتظار همۀ تان را میکشد:
(همسر یعنی زن و یا مرد).

شما در خط سرخ خطر قرار دارید:
– اگر همسر تان از تهی قلب شما را دوست نداشته و برایتان رواداری ندارد.
– اگر همسر تان گپ های خانه تان را بیرون میکشد خصوصاً سخنان بین خانم و شوهر را.
– اگر همسر تان به شما علاقهمندی ندارد و اولاد هایتان را بهانه میآورد از شما زیادتر به اولاد ها وقت و توجه میدهد.
– اگر صداقت نداشته و گپ هایرا از شما مانند راز پنهان نگه میدارد.
– اگر به شما بعد از ازواج خیانت میکند. (یکبار و دو بار ندارد) بخشش نمودن خیانت بعد از ازواج جفای بزرگ به حق شما، همسر خایین و اولاد هایتان است. شما در یک خانه با یک شخص کثیف زندگی نموده و در سایه او اطفال فرشته صفت را پرورش میدهید.
– اگر از عطوفت، حوصله، عفت، عزت، و صبر شما سوء استفاده نموده و شما را به داشته های معنوی تان تهدید نموده و میگوید که اگر شما چیزی که او میخواهد نکنید شما را بین مردم بی عزت میسازد.
– اگر هر روز عیبی از شما را به رخ تان میکشد.
– اگر قصد جنجال های فردی خوداش را با فامیل تان از شما بیرون نموده و شما را طعنه زده و بالایتان نام های تحقیر آمیز میگذارد.
– اگر به احساس تان صدمه زده و با الفاظ رکیک و نا پسندیده شما را صدا میزند.
– اگر برای جنگ کردن پی بهانه میگردد.
بدبخت ترین از همه:
– اگر با دوستان تان به شما خیانت میکند. این چنین یک شخص هیچ قابل بخشش نبوده و ارزش یک لحظه زندگی کردن را با شما ندارد.
– اگر شما خاطر تان جمع نبوده و در کنار همسر تان احساس آسودگی، امن، آرامش، خوشی نمی نمایید پس شما در راه درست و مقدس با غلط ترین و نا مهربان ترین شخص روان هستید.

زندگی مثل برق در گذر است، در کنار کسانی باشید که شما واقعاً اولویت زندگی و قلب شان باشید، همسر تان طفلانه صفت نبوده، نگهداری، عزت و آبروی خود و شما را بلد باشد.

با حرمت،
الهه احرار

Leave a comment